söndag 16 november 2008

mera byxor och randig tunika




Igår blev de andra byxorna och tunikan klara. Inser så här efteråt att byxorna borde haft en längre mudd i midjan, inte för funktionens skull utan mest för utseendet. men dem blev jätte fina iaf! Tygerna är så härliga i färgerna och dessa byor är helt perfekta för alla små troll, passar dem flesta. Toppen tycker jag. Här näst bli att ta tag i och sy muddjeans, har några par som ligger på "beställning" får börja med de nästa vecka för nu till veckan jobbar jag varje dag...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt fint som vanligt :-) Gillade nog tunikan och dom tillhörande byxorna allra bäst!

Lisa sa...

Med risk för att upprepa mig: superfint!

Kram Lisa

Louise sa...

jag gillar verkligen brallorna =) de gröna...du rockar syrran, du e bra på det här! jag vill ha ett snyggt party linne.. kanske dock inte med elefanter på =) spåna på iden! ;)
kram

Anonym sa...

Hej vännen!
DU är SÅ himlarns duktig!
måste beställa nåt av dej!
Massa kramisar

kulli sa...

Hihi jag är också lite blyg ;)

Jag är lite lat för tillfället och har inte orkat göra just nåt men nu har ju grabben skjutit till igen så nu är det väl bara att sätta igång.
Tyg är jag ju beroende av och har alldelens förmycket ;)

Anonym sa...

Wow vilka snygga kläder! :) Du är jätteduktig!

mela sa...

Ja, nu har vi varit dåliga på att ses! Säger som du, skämmas! :D

Vi åker till finland imorgon men SEN måste vi ses. Har för katten inte setts sen ni kom hem från Abu Dabi, och det var inte igår :)

Känner mig lättad, man har grubblat en del på den där knölen och speciellt när man hattats hit ich dit bland olika läkare/tandläkare som inte vetat vad det är. Hemskt med operation men det går säkert bra. Hon ska få länsa Toys r´us efteråt ;)

mela sa...

Tack, vi känner oss duktiga båda två :) Och gulliga du som tänkt på oss :)

Hör av er när ni börjar bli friska, Maja har fått hosta och snorar en hel del men jag hoppas att det inte blir långvarigt!

KRAM